Constructivist Blended Learning Approach to Teaching English for Specific Purposes /
Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor.
Hlavní autor: | Tarnopolsky, Oleg |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Anglicky |
Vydáno: |
London :
Versita,
[2012]
|
On-line přístup: |
Odkaz na plný text |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01286nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4241513 | ||
003 | CZ-PrMKP | ||
005 | 20160501000000.0 | ||
008 | 171202t20122012xxk eng | ||
020 | |a 978-83-7656-001-4 |q (online) | ||
040 | |a ABG001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 811.111 |x Angličtina |2 Konspekt |9 11 | |
100 | 1 | |a Tarnopolsky, Oleg |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Constructivist Blended Learning Approach to Teaching English for Specific Purposes / |c Oleg Tarnopolsky |
264 | 1 | |a London : |b Versita, |c [2012] | |
264 | 4 | |c ©2012 | |
300 | |a 1 online zdroj (246 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor. | |
856 | 4 | 1 | |u http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4241513 |y Odkaz na plný text |
856 | 4 | 1 | |q pdf |u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/24/15/13/constructivist_blended_learning_approach.pdf |y Plný text |
856 | 4 | 1 | |u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/24/15/13.jpg |y Obálka |
910 | |a ABG001 |